Доставка Новою Поштою
Стандартні терміни доставки – від 1 до 3 робочих днів.
Термін безкоштовного зберігання товару у відділенні – 5 робочих днів з моменту доставки (включаючи день надходження). Якщо ваше замовлення зберігається на складі поштового оператора понад вказаний період, “Нова Пошта” повертає товар продавцеві автоматично.
- Для того, щоб забрати замовлення в відділенні «Нової Пошти», при оформленні виберіть пункт «Доставка Новою Поштою», вкажіть місто та потрібне відділення. Список відділень ви можете переглянути на сайті компанії.
- Для того, щоб вибрати доставку кур’єром «Нової Пошти», при оформленні виберіть пункт «Доставка кур’єром Нової Пошти», а в рядку «Адреса доставки» вкажіть ваше місто та необхідну адресу.
- Вартість доставки розраховується індивідуально залежно від ваги, габаритів та напряму відправки. Попередньо розрахувати вартість замовлення ви можете за посиланням (відправка з м.Дрогобич, відправка відбувається з відділення).
- Після відправки товару ви отримаєте смс з номером накладної. За цим номером ви зможете відслідковувати розташування вашого замовлення на сайті компанії.
Доставка УкрПошта
Стандартні терміни доставки – від 3 до 5 робочих днів.
Переваги оператора на ринку доставки:
- Попередній огляд товару перед оплатою.
- Можливість оплати карткою в кожному відділенні.
- Безкоштовне зберігання посилки до 5 днів.
- Вам буде надіслано SMS-повідомлення про прибуття посилки до відділення.
Зверніть увагу:
- Великі та великовагові товари доставляються лише до під’їзду. Якщо вам потрібен підйом на поверх, вкажіть це додатково у коментарі до замовлення або обговоріть з менеджером. Вартість підйому розраховується окремо.
- Завдання кур’єра – доставити вам товар. Він не уповноважений надавати будь-які комерційні та технічні рекомендації щодо вашого замовлення.
- Для огляду товару у присутності кур’єра у вас є 20 хвилин. Обов’язково зверніть увагу на товарний вид упаковки, відсутність механічних пошкоджень, комплектацію та працездатність товару.
- Якщо вам необхідно встановлення або налаштування обладнання, ви можете додатково замовити їх, коли менеджер буде уточнювати ваше замовлення.
Самовивіз із магазину
Ви можете забрати своє замовлення з нашого магазину за адресою м.Дрогобич, вул. П. Сагайдачного, 37а Час роботи магазину: з 9.00 до 18.00 з понеділка до пятниці, з 9.00 до 17.00 у суботу.
Оплата товарів
Сплатити товари ви можете одним із чотирьох способів:
- Накладний платіж – оплата при отриманні замовлення;
- Переплата на карту ПриватБанку;
- Оплата карткою Visa або MasterCard (MonoPay);
- Готівкою кур’єру при адресній доставці;
- Готівкою в магазині при самовивезенні;
- Оплата частинами Monobank
Під час оформлення замовлення менеджер уточнить, яким чином вам буде зручніше оплатити покупку.
Накладений платіж
Накладений платіж ви вносите в момент отримання товару у відділенні «Нової Пошти» або іншого вибраного вами перевізника.
Вартість зворотного відправлення грошей при післяплаті: 2% від суми замовлення + 20 грн. (35 грн при адресній доставці) за тарифами «Нової Пошти». З тарифами інших перевізників ознайомтесь на сайтах компаній.
Накладений платіж: для відправки товару післяплатою (будь-яким перевізником) потрібно внести частину передоплати на банківську картку (у розмірі до 30% вартості товару). Це необхідний захід для запобігання випадків неявки клієнта у відділення за замовленням та можливістю компенсувати вартість доставки.
Передоплата
Передоплата на картку ПриватБанку дає можливість заощадити кошти на зворотньому пересиланні грошей.
Номер картки для передоплати менеджер надсилає за допомогою SMS після оформлення замовлення. Надсилання товарів за передоплатою відбувається після зарахування коштів.
У деяких випадках може бути потрібна часткова передоплата товару.
Оплата карткою Visa або MasterCard
Оплата замовлення онлайн банківською карткою Visa або MasterCard. Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу. Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською карткою Visa або MasterCard. Оплата за допомогою платіжних карток здійснюється наступним способом: під час оформлення замовлення на сайті, вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі “Оплата” вам потрібно вибрати “Сплатити карткою Visa/Mastercard (MonoPay)”. Після завершення оформлення замовлення та натискання кнопки “Підтвердити замовлення” ваше замовлення буде сформовано і з’явиться можливість його оплати за допомогою натискання відповідної кнопки:
Кнопка “Сплатити” переадресовує на сторінку системи безпечних платежів банку, де вам необхідно буде підтвердити оплату. Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов’язково потрібно мати при собі паспорт. Повторно відкрити сторінку подробиць замовлення можна через особистий кабінет, натиснувши на необхідний номер замовлення у графі “Історія замовлень”.
Доставка Новою Поштою
Стандартні терміни доставки – від 1 до 3 робочих днів.
Термін безкоштовного зберігання товару у відділенні – 5 робочих днів з моменту доставки (включаючи день надходження). Якщо ваше замовлення зберігається на складі поштового оператора понад вказаний період, “Нова Пошта” повертає товар продавцеві автоматично.
-
- Для того, щоб забрати замовлення в відділенні «Нової Пошти», при оформленні виберіть пункт «Доставка Новою Поштою», вкажіть місто та потрібне відділення. Список відділень ви можете переглянути на сайті компанії.
-
- Для того, щоб вибрати доставку кур’єром «Нової Пошти», при оформленні виберіть пункт «Доставка кур’єром Нової Пошти», а в рядку «Адреса доставки» вкажіть ваше місто та необхідну адресу.
-
- Вартість доставки розраховується індивідуально залежно від ваги, габаритів та напряму відправки. Попередньо розрахувати вартість замовлення ви можете за посиланням (відправка з м.Дрогобич, відправка відбувається з відділення).
-
- Після відправки товару ви отримаєте смс з номером накладної. За цим номером ви зможете відслідковувати розташування вашого замовлення на сайті компанії.
Доставка УкрПошта
Стандартні терміни доставки – від 3 до 5 робочих днів.
Переваги оператора на ринку доставки:
-
- Попередній огляд товару перед оплатою.
-
- Можливість оплати карткою в кожному відділенні.
-
- Безкоштовне зберігання посилки до 5 днів.
-
- Вам буде надіслано SMS-повідомлення про прибуття посилки до відділення.
Зверніть увагу:
-
- Великі та великовагові товари доставляються лише до під’їзду. Якщо вам потрібен підйом на поверх, вкажіть це додатково у коментарі до замовлення або обговоріть з менеджером. Вартість підйому розраховується окремо.
-
- Завдання кур’єра – доставити вам товар. Він не уповноважений надавати будь-які комерційні та технічні рекомендації щодо вашого замовлення.
-
- Для огляду товару у присутності кур’єра у вас є 20 хвилин. Обов’язково зверніть увагу на товарний вид упаковки, відсутність механічних пошкоджень, комплектацію та працездатність товару.
-
- Якщо вам необхідно встановлення або налаштування обладнання, ви можете додатково замовити їх, коли менеджер буде уточнювати ваше замовлення.
Самовивіз із магазину
Ви можете забрати своє замовлення з нашого магазину за адресою м.Дрогобич, вул. П. Сагайдачного, 37а
Час роботи магазину: з 9.00 до 18.00 з понеділка до пятниці, з 9.00 до 17.00 у суботу.
Оплата товарів
Сплатити товари ви можете одним із чотирьох способів:
-
- Накладний платіж – оплата при отриманні замовлення;
-
- Переплата на карту ПриватБанку;
-
- Оплата карткою Visa або MasterCard (MonoPay);
-
- Готівкою кур’єру при адресній доставці;
-
- Готівкою в магазині при самовивезенні;
Під час оформлення замовлення менеджер уточнить, яким чином вам буде зручніше оплатити покупку.
Накладений платіж
Накладений платіж ви вносите в момент отримання товару у відділенні «Нової Пошти» або іншого вибраного вами перевізника.
Вартість зворотного відправлення грошей при післяплаті: 2% від суми замовлення + 20 грн. (35 грн при адресній доставці) за тарифами «Нової Пошти». З тарифами інших перевізників ознайомтесь на сайтах компаній.
Накладений платіж: для відправки товару післяплатою (будь-яким перевізником) потрібно внести частину передоплати на банківську картку (у розмірі до 30% вартості товару). Це необхідний захід для запобігання випадків неявки клієнта у відділення за замовленням та можливістю компенсувати вартість доставки.
Передоплата
Передоплата на картку ПриватБанку дає можливість заощадити кошти на зворотньому пересиланні грошей.
Номер картки для передоплати менеджер надсилає за допомогою SMS після оформлення замовлення. Надсилання товарів за передоплатою відбувається після зарахування коштів.
У деяких випадках може бути потрібна часткова передоплата товару.
Оплата карткою Visa або MasterCard
Оплата замовлення онлайн банківською карткою Visa або MasterCard. Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу.
Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською карткою Visa або MasterCard.
Оплата за допомогою платіжних карток здійснюється наступним способом: під час оформлення замовлення на сайті, вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати.
У графі “Оплата” вам потрібно вибрати “Сплатити карткою Visa/Mastercard (MonoPay)”.
Після завершення оформлення замовлення та натискання кнопки “Підтвердити замовлення” ваше замовлення буде сформовано і з’явиться можливість його оплати за допомогою натискання відповідної кнопки:
Кнопка “Сплатити” переадресовує на сторінку системи безпечних платежів банку, де вам необхідно буде підтвердити оплату.
Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов’язково потрібно мати при собі паспорт.
Повторно відкрити сторінку подробиць замовлення можна через особистий кабінет, натиснувши на необхідний номер замовлення у графі “Історія замовлень”.
Оплата частинами від Monobank
Як працює послуга від Монобанку
Щоб скористатися сервісом «Оплата частинами» від Монобанку, досить виконати ряд дій: Стати клієнтом банку. Для цього достатньо завантажити мобільний додаток, заповнити анкету на відповідний картковий продукт і сфотографувати потрібні документи. Головна особливість Монобанку – весь процес оформлення картки відбувається онлайн, фізичні банківські відділення відсутні. Картою можна користуватися через додаток, або замовивши фізичний аналог на пошту. Дізнайтеся в додатку, який кредитний ліміт виділяється на оплату частинами. Підберіть потрібний товар в магазинах-партнерах. Вносьте платежі рівними частинами протягом кількох місяців (для постійних клієнтів доступна можливість придбання товару з розстрочкою до 24 місяців).
Обмін та Повернення на протязі 14 днів
Наша політика обміну та повернення регулюється Законом України “Про захист прав споживачів” та передбачає можливість обміну/повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки, не рахуючи дня самої покупки.
Поверненню/обміну підлягають лише товари належної якості, які не були у використанні, а також збережений їх товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка та комплектація. Ви можете обміняти або повернути товар, якщо він не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, які не дають вам використовувати його за призначенням.
Відповідно до постанови від 19 березня 1994 р. № 172 про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”, натільна білизна, корсетні вироби та капи належної якості не підлягають обміну або поверненню. Натільна білизна та корсети – це одяг, який одягається безпосередньо на тіло людини. До них ми відносимо: труси, бюстгальтери, корсети, одяг для схуднення (пояси, комбінезони, костюми, майки, реглани), рашгарди, компресійні футболки та штани, шкарпетки, бинти.
Щоб не повертати товар, рекомендуємо перевіряти його при отриманні на пошті або у нас у точці видачі. Клієнт при отриманні товару може розкрити заводську упаковку, оглянути і перевірити товар. Якщо клієнт забирає товар без попереднього огляду, претензії щодо зовнішнього вигляду, комплектації та кількості не розглядаються .
Повернення/обмін не поширюватися на товари, які позначені ярликом “Під замовлення”.
Витрати транспортної компанії чи кур’єра щодо здійснення обміну чи повернення оплачуються клієнтом .
Гроші за товар повертаються клієнту виключно на банківську картку , а не післяплатою до посилки. Посилки з післяплатою забиратися не будуть.
Повернення коштів на банківську картку клієнта здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання та перевірки нами товару. Якщо повернення здійснюється у нашій точці видачі, кошти повертаються вам у момент передачі товару.
Порядок дій при поверненні/обміні за допомогою Нової Пошти:
- Щоб ініціювати обмін або повернення, зверніться до нас за телефоном, що на сайті, або напишіть повідомлення в месенджері (вайбер, телеграм) або лист на e-mail planetasportu1996@gmail.com із зазначенням причини.
- У відповідь на ваше звернення ми надішлемо координати, куди потрібно надіслати посилку, якщо вам вона доставлялася транспортною компанією Нова Пошта.
- Надіславши посилку, будь ласка, надішліть нам номер ТТН.
- Отримує посилку наш кур’єр, відвозить до офісу на перевірку цілісності, комплектації, товарного вигляду.
- Після перевірки протягом 3-х днів ми надішлемо вам заміну на аналогічний товар або здійснимо повернення коштів на вашу банківську картку.
Якщо ж ви самовивіз забирали товар, повернення або обмін здійснюється в нашому шоу-румі за адресою: м.Дрогобич
вул. П.Сагайдачного, 37а.